Toch niet tevreden met je nieuwe aankoop of is het niet de juiste maat? Je hebt recht om het binnen 7 dagen te retourneren of te ruilen.
Ruilen
Past je item toch niet? En wil je het online ruilen? mail (exclusive.diva@outlook.com) of bel naar de winkel om te kijken of we de maat die je zoekt nog hebben!
Let op: Sommige collecties en items gaan erg hard, bel of mail daarom z.s.m. wanneer je het wilt ruilen, zo kunnen wij je eerder garanderen dat we de juiste maat nog hebben.
Retourneren
Past het item niet? Of voldoet het niet aan je wensen? Dan kun je het terug sturen mits
– Het item ongedragen is en de orginele tags en labels er nog aanzitten
– Bij schoenen moet de bijgeleverde schoenendoos mee teruggestuurd worden
– Het item dient verpakt te zijn in de orginele verpakking
– Stuur het retourformulier volledig ingevuld mee met je bestelling
– Stuur eerst een mailtje naar exclusive.diva@outlook.com voor je retour. Vermeld hierin duidelijk je naam, adres, het item dat je wilt retourneren en je bestelnummer. Zodra je een reactie van ons ontvangen hebt kun je het retourneren.
Wanneer je iets terug stuurt van de nieuwe collectie krijg je een te goed bon, wanneer wij je retour ontvangen hebben.
Let op! SALE artikelen kunnen niet geretourneerd worden!
Ruilen of retourneren in de winkel
Dit is natuurlijk ook mogelijk en hartstikke gezellig! Zo kun je meteen kennis maken met de winkel en onze volledige collectie. Neem het item en mee naar de winkel en zoek iets anders leuks uit of krijg een te goed bon.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief